onsdag den 29. februar 2012

Pålægs-pakke-test

Emilia, Amanda og jeg har i videnskabens navn, forsøgt og finde ud af, om billedet uden på pålægspakken overhovedet kan relatere til virkeligheden. Vi har ikke set anden udvej, end at prøve det af. Her er vores ydmyge forsøg. Vores bidrag er til venstre, originalen højre.


Denne spegepølse hedder " 3-stjernet landspegepølse"

Hvad siger i, har vi gjort et godt stykke arbejde? Eller burde vi skrive klager om falsk markedsføring på nuværende tidspunkt?

2 kommentarer:

  1. Hej Amalie!

    Jeg har været så heldig at modtage en blogaward.
    Jeg skal videregive den til 5 nye blogs og har valgt at din skal være en af dem!
    Hvis du tager imod denne Award, skal du vælge 5 blogs, som har under 100 læsere, og ligeledes sende dem en award :-)
    Dernæst skal du på din blog skrive, at du har modtaget den af mig.

    Kram!

    SvarSlet
  2. Tusind mange tak for det! Det skal jeg nok gøre:-)
    Osse kram!

    SvarSlet